Verzendbeleid

Bestellingen worden verwerkt van maandag tot en met zaterdag tussen 09.00 en 18.00 uur.

Je bestelling zal altijd op de volgende werkdag verzonden worden. Feestdagen kunnen leiden tot verzendvertragingen of langere verzendtijden vanwege de grote vraag naar postdiensten.

Soms raakt het product op voordat de voorraad is bijgewerkt - dit zal leiden tot een lichte vertraging in de verzending. In dit geval zullen we direct contact met u opnemen en ervoor zorgen dat de bestelling zo snel mogelijk wordt uitgevoerd.

Alle verzendkosten die zijn betaald om de oorspronkelijke bestelling te leveren, worden niet gerestitueerd. Een retourzending is de verantwoordelijkheid van de klant, tenzij we een fout hebben gemaakt bij uw zending of de goederen beschadigd zijn aangekomen.

We vragen u vriendelijk om 3-5 werkdagen te geven voor deze transactie om op uw rekening te verschijnen.

Bij ParfumDepot is klantentevredenheid en kwaliteit het allerbelangrijkst. We begrijpen dat er gevallen kunnen zijn waarin u mogelijk een terugbetaling voor uw aankoop moet aanvragen. Dit Terugbetalingsbeleid beschrijft onze procedures en voorwaarden voor het verwerken van terugbetalingen.

Niet-terugbetaalbare items

Bepaalde items kunnen niet geretourneerd worden, waaronder maar niet beperkt tot:

Verzend- en administratiekosten (behalve in geval van defecte of beschadigde artikelen).

Cadeaubonnen

Verloren of gestolen zendingen

ParfumDepot is niet verantwoordelijk voor zendingen die worden beweerd verloren of gestolen te zijn na het tijdstip van levering op het juiste adres dat is vermeld voor de zending. We beschouwen een zending als afgeleverd zodra deze is bevestigd als afgeleverd door de verzendmaatschappij op het adres dat door de klant is opgegeven tijdens het bestelproces. Als u denkt dat uw zending verloren is gegaan of gestolen is, raden we u aan rechtstreeks contact op te nemen met de verzendmaatschappij om een claim in te dienen. ParfumDepot kan op geen enkele manier aangesproken worden voor verloren of gestolen zending.

Terugbetalingsproces Om een terugbetaling voor een in aanmerking komend artikel aan te vragen, volgt u deze stappen:

Neem binnen 3 dagen na de leveringsdatum contact op via info@parfum-depot.nl.

Geef uw bestelnummer en een gedetailleerde uitleg van de reden voor uw terugbetalingsverzoek.

Een medewerker van onze klantendienst zal uw verzoek beoordelen en u instructies geven over hoe u het artikel moet retourneren als dat nodig is.

Terugbetalingen worden gedaan via de oorspronkelijke betaalmethode die is gebruikt voor de aankoop. Geef ons na ontvangst van het geretourneerde artikel 7-10 werkdagen de tijd om de terugbetaling te verwerken.